رانا 21 میلیون و 500 هزار تومان شد
 

 کمیته قیمت‌گذاری خودرو در شرایطی سه‌شنبه گذشته افزایش قیمت محصولات دو شرکت ایران خودرو و سایپا را مصوب کرد که قیمت رانا نیز در جلسه کمیته مذکور تعیین شد. در این جلسه قیمت مصوب رانا 215 میلیون ریال تعیین شده است. حال به گفته مسوولان شرکت ایران خودرو با تعیین قیمت نهایی این خودرو، از 25 مهرماه، تحویل خودروهای ثبت‌نامی با برگزاری مراسمی آغاز خواهد شد.

اگرچه قرار بود از ابتداي ماه جاري تحويل رانا به مشتريان آغاز شود، اما به دليل نهايي نشدن قيمت، عرضه‌ اين خودرو تاكنون به تعويق افتاده بود. 
شرکت ايران‌خودرو در بهار امسال رانا را در دو مرحله با دريافت 10 ميليون تومان پيش‌فروش كرد و قرار بر این بود که مابقي قيمت آن نيز زمان تحويل خودرو از مشتريان، اخذ شود. به اين ترتيب با تعيين قيمت 21 ميليون و 500 هزار تومان، پيش‌خريداران با پرداخت 11 ميليون و 500 هزار تومان ديگر خودروي خود را تحويل خواهند گرفت. به گفته یک مقام آگاه در شرکت ایران‌خودرو قیمت مذکور نهایی است و شامل افزایش قیمت دوباره نخواهد شد.
در همین حین روز گذشته خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع آگاه در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان یادآور شد که خودروهای رانایی که تا قبل از 12 مهرماه سال جاری پیش‌فروش شده اند، بايد با همان نرخ قبلی در اختیار متقاضیان قرار گرفته و تحویل آنان شوند.
پیش از این آخرین قیمت برای خودروی رانا (خردادماه) حدود 15 میلیون تومان اعلام شده بود.
وی همچنین با بیان اینکه سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو براساس مصوبه کمیته خودرو باید افزایش متوسط 18 درصدی را اعمال کرده و سقف 20 درصد را در قیمت‌گذاری خود رعایت کنند، تاکید کرده است که خودروهای پیش‌فروش شده این تولیدکنندگان نیز که تا قبل از 12 مهر ماه پیش فروش آنها قطعی شده است، باید با نرخ قبلی ارائه شوند و قیمت روز ملاک نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 267
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 809
بازدید ماه : 12996
بازدید کل : 462710
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2